5 (17) грудня 1897 — завод випустив перший український паровоз (останній у Харкові випустили 1968 року).
Згодом стали випускати двигуни (з 1911 р.; зокрема, дизель-генератори), сільськогосподарську (1909) та вугледобувну техніку (з 1922 р.; зокрема, рудникові електровози), трактори (1924), тепловози, танки та тягачі (1927).
У жовтні 1922, після відновлення, пустили шість цехів паровозобудівного заводу.
Під час Другої світової війни завод евакуювали на Урал, потім повернули.
Зараз підприємство виробляє продукцію с/г машинобудування, двигуни, трактори, тягачі та бронетехніку.
Бронетанкобудування стало пріоритетним напрямком у діяльності підприємства. Вже в довоєнний період воно прославилося середнім танком Т-34 та двигуном до нього В-2.
Найзначнішою подією в роки незалежності України стало виконання пакистанського танкового контракту (1996–1999), коли було виготовлено 320 бойових машин. Це був перший вагомий вихід за кордон військово-промислового комплексу незалежної України.
Немає коментарів:
Дописати коментар